Blog
A szállodaiparban a verseny nagyon éles, éppen ezért minden új lehetőséget meg kell ragadni azért, hogy kiemelkedjünk a többiek közül. Érdemes nagy hangsúlyt fektetni a szálloda online megjelenésére is, mindig újabb és újabb innovatív stratégiát bevezetni. Ebben a cikkben bemutatunk néhány lehetőséget, amelyek hatékonyan növelhetik a foglalások számát és kiemelik a szállodát a versenytársak közül.
Ahhoz, hogy egy szálloda hosszútávon fenn tudja magát tartani, elengedhetetlen, hogy ne csak szezonban legyen nyereséges, hanem szezonon kívül is látogassák a szállóvendégek. A bevétel maximalizálása érdekében kulcsfontosságú, hogy a szállodák jól időzített, célzott és vonzó szezonális promóciókat és ajánlatokat alakítsanak ki. A különböző szezonokban eltérőek a vendégigények és a foglalási szokások, így fontos, hogy az ajánlatok mindig az időszaknak megfelelően aktuálisak legyenek. A sikeres szállodák titka, hogy maximalizálja a szezon alatti csúcsidőszakban a bevételeket, és mindemellett a szezonon kívüli időszakot sem tekintik alapvetően veszteségesnek, hanem kitalálnak új, illeszkedő, hívogató ajánlatokat.
Egy szállodának kiemelten kell figyelnie az üzleti úton lévő vendégeinek igényeire. Nagy előnyük az ilyen utazásoknak, hogy nincsennek szezonhoz kötve, sőt, szezonon kívül sokkal több konferenciát rendeznek meg és több munkaügyet rendeznek. Éppen ezért az üzleti utazók a szállodák szezonon kívüli bevételének nagy százalékát adják. Igényeik viszont teljesen eltérnek a szabadságukat töltő, nyaraló emberekétől. Nekik sokkal fontosabb, a szálloda elhelyezkedése, a hatékony ügyintézés, a technológiai lehetőségek és a kényelmes, csendes pihenés. Rendkívül jó lehetőség és plusz bevétel a szállodának, ha olyan infrastruktúrával rendelkezik, hogy egy komplett konferenciát meg lehessen szervezni az épületen belül. Nézzük pontosan, milyen igények merülhetnek fel.
A szállodák számára kiemelten fontos, hogy megfelelő feltételeket biztosítanak olyan különleges rendezvényeknek, mint például esküvők, céges találkozók, gálavacsorák vagy tematikus partik, hiszen tökéletes alkalmat adnak a bevételnöveléshez. Az ilyen események megszervezéséhez azonban alapos tervezést és megfelelő szolgáltatások szükségesek. Nézzük, mikre kell figyelni egy szállodának!
A szállodaiparban a vendégek elégedettsége és a folyamatos fejlődés elengedhetetlen a versenyelőny megszerzéséhez. Érdemes időt fektetni abba, hogy tökéletesítsük a vendégek véleményének gyűjtési lehetőségeit, és a visszajelzések alapján a folyamatos innovatív fejlesztéseket vezessünk be a szállodában. Érdemes odafigyelni a vendégek kritikáira is, hiszen ezek mutatják meg nekünk, milyen szolgáltatást hiányoltak. Amit az egyik vendég kifogásol, lehet, hogy apróságnak tűnik, pedig tökéletesen visszaadja, milyen újításra lehet szükség ahhoz, hogy a folyamatos újításokkal megtartsuk a versenyelőnyünket. Ebben a cikkben bemutatjuk, hogyan lehet hatékonyan felhasználni a visszajelzéseket az innováció érdekében, és miért fontos ez a szállodák hosszú távú sikeréhez.
A szállodaiparban a versenytársakkal szemben hatalmas előny a vendégek hűségének megszerzése. A visszatérő vendégek nemcsak fix bevételi forrást jelentenek, hanem segítik a szálloda jóhírének terjedését, ajánlják a hotelt az ismerősi körükben, így egyre több és több vendéget vonzanak be. Tehát mindenképpen érdemes a szállodának növelni a vendégek elégedettségét és ezáltal a hűségét is. Legjobb, ha összeállítanak egy hűségprogramot, mely ösztönzi a vendégeket, hogy újra és újra őket válassza.
A szállodaiparban az erős márka kiépítése kulcsfontosságú előny a versenytársakkal szemben. Ahhoz, hogy a szálloda elnyerje a vendégek bizalmát, elengedhetetlen a profizmus és a minőségi márka megjelenés. Egy erős szállodai márka nemcsak a vendégek megszerezését biztosítja, hanem előnyt nyújt a márkahűség, vagyis a vendégek visszatérése, és a pozitív hírnév generálásához is. De mi is kell egy erős szállodai márka létrehozásához és fenntartásához?
A szállodák kiélezett versenyben csapnak össze a vendégfoglalásokért. Ebben a versenyben minden előnyt meg kell ragadni, hogy az adott szálloda elnyerje a nyaralni vágyó figyelmét. Ilyen előny lehet, ha olyan egyedi kialakítású szobákat kínál, amit a rivális szállodáknál nem találhat meg. Hiszen mindenki teljesen egyedi élményre vágyik, olyan szobában szeretné eltölteni a jól megérdemelt pihenését, ami minden álmát valóraváltja. Összeszedtünk pár ötletet, milyen témájú szobákat lehet érdemes kialakítania a szállodának.
A szállodák belső terei meghatározó szerepet játszanak a vendégélményben és a szálloda megítélésében. Nem csak az esztétikus megjelenés a fontos, hanem a kényelmi funkció ellátása is, hiszen a jól megtervezett terek praktikusan kihasználhatóak és a luxus élményét nyújtják a vendégeknek. Nézzük, milyen részletekre érdemes odafigyelni, ha kényelmes és praktikus belső tereket szeretnénk a szállodánkban kialakítani.
A tematikus élménycsomagok kiváló lehetőséget kínálnak a szállodáknak, hogy kitűnjenek a rengeteg hotel közül, valami egyedit és különlegest tudjanak ajánlani a vendégeknek. A versenyelőny mellett ezek a csomagok növelik a szálloda bevételeit és a vendégek elégedettségét. Aki ilyen egyedi élményben részt vett, az biztos, hogy mesélni fog az ismerőseinek róla. Nézzük, milyen kreatív csomagokat tudunk összeállítani szállodánk számára, amivel minden korcsoportot meg tudunk szólítani.
Ahhoz, hogy egy szálloda versenyképes maradjon, és a lehető legjobb vendégélményt tudja nyújtani, állandó megújulásra van szükség. A piac és az igények folyamatos megfigyelése és összegzése, a tapasztalatok alapján új szolgáltatások bevezetése elengedhetetlen, hogy a hotel naprakészen követni tudja az igényeket. Nézzünk pár tippet, milyen új, vevőcsalogató szolgáltatásokat tudnak bevezetni a szállodák.
A szállodák számára életbevágó, hogy mindig megújuljanak, a legújabb, legmodernebb szolgáltatásokat tudják ajánlani a vendégeiknek. Mindez nem csak a szálloda megbecsülése és a jó vendégvélemények miatt fontos, hanem a bevételt is nagyban meg tudja növelni. Nézzünk pár tippet, milyen plusz szolgáltatást vezethet be a hotel ennek érdekében.
Egy szálloda számára számos lehetőség van arra, hogy helyi vállalkozásokkal partneri kapcsolatot alakítson ki. Ezek a partnerségek nagy versenyelőnyt nyújthatnak, hiszen ezáltal olyan szolgáltatásokat tudunk nyújtani a vendégeknek, melyeket a konkurenciánál nem kaphatnának meg. Az ilyen extra élmények és szolgáltatások javítják a vendégélményt, növelik a foglalások számát és a bevételt.
Egy szállodában az egyik legfontosabb, hogy a vendég a lehető legkényelmesebb körülmények között tudjon pihenni.
Egy több csillagos szállodában alapvető, hogy a vendég ágya tökéletes és hívogató legyen.
A szállodai textíliák nem csak a vendégek kényelmét, a szálloda hangulatát és luxusát adják, hanem remek lehetőséget adnak a hotel egyediségének bemutatására, akár külső helyszíni reklámozására is.
Szállodában megszállni gyakran különleges élmény, éppen erre vágynak a vendégek.
A visszatérő vendégek jelentik az üzleti sikerünk kulcsát. Az elégedett vendégek nemcsak újra és újra visszatérnek, hanem ajánlják is szállodádat barátaiknak és családtagjaiknak. De mi a titka annak, hogy a vendégeid visszatérjenek?
Az elégedett szállóvendég kulcsa a pihentető alvásban rejlik.
A fenntarthatóság egyre nagyobb szerepet kap a modern vendéglátóiparban, a szállodák igyekeznek csökkenteni környezeti lábnyomukat.
A vendéglátás folyamatosan fejlődik, egyre több a vendégek számára a választható lehetőség és közben az igényeik is egyre magasabbak.
Minden szállásadó álma, hogy a vendégei elégedetten távozzanak és szívesen térjenek vissza újra. Ehhez adunk most egy kis segítséget!
A nyaraláskor, utazáskor mindenki arra vágyik, hogy a megszokott mókuskerékből kilépve, végre új élményekkel gazdagodjon és közben a pihenésre is jusson idő.
Csodás virágágyások, medence, élményprogramok, tisztaság és isteni falatok… csak néhány dolog azok közül amelyekkel vendégcsalogatóak lehetünk.
Ha a vendég kényelmesen, jót tud aludni, akkor boldogan ébred.
Vannak olyan apró trükkök, amelyekkel kifejezetten a családoknak tudunk kedveskedni, ha a szállásunkra, szállodánkba érkeznek.
A luxus szállodák vendégei elvárják a legmagasabb szintű kényelmet és minőséget.
A szállodákban az ágyak kényelme és higiéniája elsődleges szempont, hiszen a vendégek első sorban kellemes pihenésre vágynak, amihez elengedhetetlen a megfelelő alvási környezet.
A szállodák számára a vendégek elégedettsége, a luxus pihenés szolgáltatása a legfontosabb tényező.
A szállodai ágyneműk vásárlása előtt érdemes több tényezőt is figyelembe venni és megfontoltan dönteni, hiszen a kényelmes vendéglátás egyik nagyon fontos eleméről van szó.
A fenntarthatóság az egyik legfontosabb téma napjaink vendéglátóiparában.
Azért mennek el az emberek egy szállodába, mert szeretnék a szabadidejüket kellemesen és gondtalanul eltölteni, kipihenni a dolgos és pörgős hétköznapok fáradalmait.
A szállodák kényelmét és vonzerejét alapjaiban meghatározza a megfelelő hotel textilek kiválasztása.
A szállodai szolgáltatások folyamatos fejlődésével egyre több olyan extra kényeztetés érhető el, amelyek új dimenziókat nyitnak meg szállodák számára, hogy minél nagyobb luxust és minőséget szolgáltassanak a vendégek számára.
A szállodai vendégek elégedettsége és biztonsága a lehető legfontosabb szempontok.
A szállodák minőségének értékelésekor a tisztaság és higiénia kulcsfontosságú szerepet játszanak az elégedett vendégek és a pontozás szempontjából egyaránt.
A szállodák számára kiemelkedő fontosságú a megfelelő törölközők kiválasztása, hiszen ezek nemcsak a vendégek kényelmét, hanem a szolgáltatás minőségét és az intézmény imázsát is jelentősen befolyásolják.
A szállodai csillagok száma a hoteleknek és a vendégeknek egyaránt mérvadó.
A minőségi matracok ötvözik az újított, modern technológiákat a természetes összetevőkkel, így mind a kettőnek a pozitív hatásait érvényesíteni tudják.
A szállodai kényelem legfontosabb része, hogy az éjszakai pihenéshez tökéletes alvási környezetet alakítsunk ki.
Amikor vendégek egy szállodába érkeznek, az első benyomás a legfontosabb. A szálloda hangulata, a személyzet felkészültsége és kedvessége, az ételek minősége és persze a legfontosabb, a kapott szoba.
A matracipar folyamatosan fejlődik, és napról napra új technológiák jelennek meg annak érdekében, hogy még kényelmesebb és pihentetőbb lehessen az alvás.
Egy több csillaggal rendelkező, tökéletes kényelmet és pihenést szolgáltató szállodának minden apró részletre oda kell figyelnie, hogy hosszútávon biztosítani tudja a minőséget.
Manapság az allergia sajnos szinte népbetegség. Alig akad olyan ember, akinek ne lenne valamilyen érzékenysége vagy allergiája.
A szállodai vendégszeretet és kényelem kulcsfontosságú szerepet játszik abban, hogy minden vendég elégedetten és kipihenten távozzon.
A kreatív törülközőhajtogatási technikák és ötletek személyes és barátságos hangulatot kölcsönöznek a szobáknak, fokozva a vizuális vonzerőt és a vendég élményét.
Az adott időjárási viszonyokhoz igazított ágynemű segít a vendégeknek kipihentebbé válni, és még szívesebben fognak visszatérni a szálláshelyre.
A kényelem és a hangulat fokozása mellett egy saját fürdőköntös kapcsolatot teremt a brandinggel, ráerősítve a pozitív élményekre és a lojalitásra.
Egy egyedi logóval ellátott pipereeszköz vagy tárgy segít, hogy a szállásról maradandó emlékek alakuljanak ki.
A Hotelstars minősítés több európai ország szállodai osztályozási rendszere, amely segít az utazóknak, hogy igényeiknek megfelelő szállodát tudjanak kiválasztani maguknak.
A vendégek szállodásról alkotott véleményét rengeteg minden befolyásolja, sokszor olyan sok apró kis részlet is, amire elsőre nem is gondolnánk.
Egyre több kisgyerekes család megy szállodába, ahol kipihenhetik a mindennapokat és végre együtt kikapcsolódhatnak.
A szállodai szoba legfontosabb eleme mindenképpen az ágy, hiszen a vendégek a kellemes pihenésért és feltöltődésért szállnak meg nálunk.
A luxus szállodák kényelmét és eleganciáját nem csak az épület és a berendezési tárgyak adják, hanem az, hogy odafigyelnek minden apró részletre, és olyan kényeztetést nyújtanak, melyről a vendég álmodni sem mert előtte.
A szálloda vendégszeretete és magas szintű szolgáltatásai egyaránt meghatározóak a vendégek elégedettségében.