Infiniza Lakástextil és Matrac Webáruház

Ügyfélszolgálatunk textil : +36 (70) 360-04-18  

Matrac és Nagykereskedelem Ügyfélszolgálat: +36 (70) 415-04-68

Matrac Ügyfélszolgálat : HÉTVÉGÉN IS!

TERMÉK KATEGÓRIÁK
Infiniza Lakástextil és Matrac Webáruház

Ügyfélszolgálatunk textil : +36 (70) 360-04-18  

Matrac és Nagykereskedelem Ügyfélszolgálat: +36 (70) 415-04-68

Matrac Ügyfélszolgálat : HÉTVÉGÉN IS!

  • TERMÉK KATEGÓRIÁK
    • Újdonságok
    • AKCIÓS TERMÉKEK
    • Matracok
    • Ágyak
    • Fedőmatracok
    • Szállodai Textilek
    • Ágyneműhuzat Garnitúrák
    • Paplan Garnitúrák
    • Törölközők
    • Lepedők
    • Paplanok
    • Párnák
    • Matracvédők
    • Fürdőköntösök
    • Naturtex termékek
    • Párnahuzatok
    • Konyharuhák
    • Gyerek és Baby Termékek
    • Plédek
    • Kádkilépők
    • Szálláshely Minősítés - TERMÉKEK
    • Paplanhuzatok
    • Ágytakarók
  • Infiniza Magazin
  • Katalógus
  • Képes vásárlói tájékoztató
  • Nagykereskedelmi értékesítés
  • Szállodai textilek katalógusa
  • Horeca szék katalógus
  1. Infiniza Magazin
  1. Infiniza Magazin
Vissza

A vendég visszajelzések fontossága a szállodákban

A szállodaiparban a vendégek elégedettsége és a folyamatos fejlődés elengedhetetlen a versenyelőny megszerzéséhez. Érdemes időt fektetni abba, hogy tökéletesítsük a vendégek véleményének gyűjtési lehetőségeit, és a visszajelzések alapján a folyamatos innovatív fejlesztéseket vezessünk be a szállodában. Érdemes odafigyelni a vendégek kritikáira is, hiszen ezek mutatják meg nekünk, milyen szolgáltatást hiányoltak. Amit az egyik vendég kifogásol, lehet, hogy apróságnak tűnik, pedig tökéletesen visszaadja, milyen újításra lehet szükség ahhoz, hogy a folyamatos újításokkal megtartsuk a versenyelőnyünket. Ebben a cikkben bemutatjuk, hogyan lehet hatékonyan felhasználni a visszajelzéseket az innováció érdekében, és miért fontos ez a szállodák hosszú távú sikeréhez.

 

2024.12.15 16:59

A vendégek visszajelzései elsődleges forrásai annak, hogy a szálloda megtudja, mennyire elégedettek a vendégek a szolgáltatásokkal, a szobák minőségével, a személyzettel és a szálloda által nyújtott élménnyel. Ha megfigyeljük a visszajelzéseket, következtetni tudunk, mi az a szolgáltatás, ami hiányzik vagy nem megfelelően működik. Például ha többen panaszkodnak a reggelinél felszolgált kávé minőségére, érdemes lehet beszerezni egy új gépet, ha a vendégeink többsége kisgyerekes és hiányolják a nekik szánt programokat és szolgáltatásokat, megfontolandó egy játszótér és gyerekmedence kialakítása. Az is sokatmondó, ha van egy már bevezetett plusz szolgáltatásunk, amivel a szálloda megítélését szeretnénk javítani, viszont semelyik vendég nem emeli ki pozitívumként, akkor át kell gondolni, megéri e a többlet kiadást vagy érdemesebb másra fordítani az összeget. 

Amellett, hogy a szálloda rengeteget tanulhat a visszajelzésekből, a vendégek számára is nagyon pozitív élmény, ha azt érezhetik, a hotel vezetősége kíváncsi a véleményükre. A vendég visszajelzések lehetőséget teremtenek a szállodák számára, hogy közvetlen kapcsolatot alakítsanak ki vendégeikkel. Legjobb, ha ezt a visszajelzési lehetőséget a vendég mindig elérheti a portára kihelyezve, valamint a nyaralás végeztével kijelentkezéskor a portás személyes kérésére töltheti ki az űrlapot. Az ilyen személyes benyomások által a szálloda emberközelibbé válhat, és egyedi megoldásokat kínálhat a vendégek problémáira. Kiemelten fontos ez a visszatérő vendégekkel kapcsolatban, hiszen ha az érvől-évre visszatérő vendégek azt érzik, hogy a korábbi panaszaikra odafigyelve fejlődött a szálloda, még jobb lesz a megítélése a hotelről. A szálloda iránti hűség nagyban növelhető olyan fejlődésekkel is, mint a törölközők és ágyneműk cseréje minőségi termékekre, vagy baba és gyerek kiegészítők beszerzése a családosok kényelmének növelére. 

Kiemelten fontosak azok a visszajelzések, melyek online felületen is megjelennek, hiszen ezeket a potenciális szállóvendégek foglalás előtt átböngészik. Ha az ember két szálloda között nem tud dönteni, garantáltan mérvadó lesz számára a mások általi vélemény.

Vissza
Vásárlói fiók
  • Belépés
  • Regisztráció
  • Profilom
  • Kosár
  • Kedvenceim
Információk
  • Általános szerződési feltételek
  • Adatkezelési tájékoztató
  • Fizetés
  • Szállítás
  • Elérhetőségek
Matracok

Matrac 90x200 cm
Matrac 100x200 cm
Matrac 140x200 cm
Matrac 160x200 cm
Matrac 180x200 cm
Matrac 200x200 cm

Feliratkozás
Árukereső.hu Árukereső.hu
olcsobbat.hu
simplepay_hu_v2
  • Újdonságok
  • AKCIÓS TERMÉKEK
  • Matracok
  • Ágyak
  • Fedőmatracok
  • Szállodai Textilek
  • Ágyneműhuzat Garnitúrák
  • Paplan Garnitúrák
  • Törölközők
  • Lepedők
  • Paplanok
  • Párnák
  • Matracvédők
  • Fürdőköntösök
  • Naturtex termékek
  • Párnahuzatok
  • Konyharuhák
  • Gyerek és Baby Termékek
  • Plédek
  • Kádkilépők
  • Szálláshely Minősítés - TERMÉKEK
  • Paplanhuzatok
  • Ágytakarók
  • Infiniza Magazin
  • Katalógus
  • Képes vásárlói tájékoztató
  • Nagykereskedelmi értékesítés
  • Szállodai textilek katalógusa
  • Horeca szék katalógus
Belépés
Regisztráció
Adatkezelési beállítások
Weboldalunk az alapvető működéshez szükséges cookie-kat használ. Szélesebb körű funkcionalitáshoz (marketing, statisztika, személyre szabás) egyéb cookie-kat engedélyezhet. Részletesebb információkat az Adatkezelési tájékoztatóban talál.
A működéshez szükséges cookie-k döntő fontosságúak a weboldal alapvető funkciói szempontjából, és a weboldal ezek nélkül nem fog megfelelően működni. Ezek a sütik nem tárolnak személyazonosításra alkalmas adatokat.
A marketing cookie-kat a látogatók weboldal-tevékenységének nyomon követésére használjuk. A cél az, hogy releváns hirdetéseket tegyünk közzé az egyéni felhasználók számára (pl. Google Ads, Facebook Ads), valamint aktivitásra buzdítsuk őket, ez pedig még értékesebbé teszi weboldalunkat.
Az adatok névtelen formában való gyűjtésén és jelentésén keresztül a statisztikai cookie-k segítenek a weboldal tulajdonosának abban, hogy megértse, hogyan lépnek interakcióba a látogatók a weboldallal.
A személyre szabáshoz használt cookie-k segítségével olyan információkat tudunk megjegyezni, amelyek megváltoztatják a weboldal magatartását, illetve kinézetét.