Infiniza Lakástextil és Matrac Webáruház

Ügyfélszolgálatunk textil : +36 (70) 360-04-18  

Matrac és Nagykereskedelem Ügyfélszolgálat: +36 (70) 415-04-68

Matrac Ügyfélszolgálat : HÉTVÉGÉN IS!

TERMÉK KATEGÓRIÁK
Infiniza Lakástextil és Matrac Webáruház

Ügyfélszolgálatunk textil : +36 (70) 360-04-18  

Matrac és Nagykereskedelem Ügyfélszolgálat: +36 (70) 415-04-68

Matrac Ügyfélszolgálat : HÉTVÉGÉN IS!

  • TERMÉK KATEGÓRIÁK
    • Újdonságok
    • AKCIÓS TERMÉKEK
    • Matracok
    • Ágyak
    • Fedőmatracok
    • Szállodai Textilek
    • Ágyneműhuzat Garnitúrák
    • Paplan Garnitúrák
    • Törölközők
    • Lepedők
    • Paplanok
    • Párnák
    • Matracvédők
    • Fürdőköntösök
    • Naturtex termékek
    • Párnahuzatok
    • Konyharuhák
    • Gyerek és Baby Termékek
    • Plédek
    • Kádkilépők
    • Szálláshely Minősítés - TERMÉKEK
    • Paplanhuzatok
    • Ágytakarók
  • Infiniza Magazin
  • Katalógus
  • Képes vásárlói tájékoztató
  • Nagykereskedelmi értékesítés
  • Szállodai textilek katalógusa
  • Horeca szék katalógus
  1. Infiniza Magazin
  1. Infiniza Magazin
Vissza

Márkamenedzsment a szállodaiparban

A szállodaiparban az erős márka kiépítése kulcsfontosságú előny a versenytársakkal szemben. Ahhoz, hogy a szálloda elnyerje a vendégek bizalmát, elengedhetetlen a profizmus és a minőségi márka megjelenés. Egy erős szállodai márka nemcsak a vendégek megszerezését biztosítja, hanem előnyt nyújt a márkahűség, vagyis a vendégek visszatérése, és a pozitív hírnév generálásához is. De mi is kell egy erős szállodai márka létrehozásához és fenntartásához? 

 

2024.12.13 16:56

A márkaépítés első lépése a szálloda identitásának és küldetésének meghatározása. Legjobb, ha azzal kezdjük, megfogalmazzuk a szálloda alapjait, céljait, egyedi tulajdonságait, előnyeit. Azt kell megfelelően kommunikálni a leendő vendégek felé, hogy miben különleges a szállodánk, milyen egyedi előnyt képvisel a versenytársakkal szemben. Nem szabad elaprózni a lehetőségeket, az a szálloda, aki mindenkinek meg akar felelni, nem emelkedik ki semmilyen téren. Határozzuk el a fő célközönségünket, és minden tevékenységünkkel, szolgáltatásunkkal és kínált élményünkkel rájuk összepontosítunk. Ha például azt szeretnénk képviselni, hogy családbarát szálloda vagyunk, biztosítsunk olyan plusz szolgáltatásokat, melyek kifejezetten a kisgyerekesek számára előnyösek. Ha viszont pont az ellentétét szeretnénk, és célközönségünk a gyermek nélküli párok és idősebb generáció, akiknek a nyugodt, csendes pihenést szeretnénk szolgáltatni, kommunikáljuk határozottan, hogy az a szálloda felnőttbarát. 

Az egységes arculat és kommunikáció a legfontosabb egy erős márka kiépítéséhez. A szálloda minden kommunikációs csatornáján ugyanazt a megjelenést kell közvetítenie - ideértve az épület hangulatát, színvilágát, kiépítését, és természetesen az online felületeket és offline reklám megjelenéseket is. Az egységes logó, színek, betűtípusok és szlogen segít a márka felismerhetőségének növelésében. Az üzenetnek összhangban kell lennie a szálloda értékeivel és céljaival, és következetesen meg kell jelenítenie azokat. 

Ezen arculat megjelenítésének legjobb módja, ha a szállodában egységes, logózott textileket használnak. A hotel textilek ugyanis a legjobb felületek a márka megjelenítésére, hiszen a szálloda területén belül mindenhol megtalálhatóak. Gondoljunk csak a szobában az ágyneműre, a törölközőkre, a hallban, az étteremben és a bárban elhelyezett díszpárnákra, vagy az erkélyen a kellemes esti borozáshoz odakészített pihe-puha plédre. Az olyan logózótt textilek, mint a strand- vagy szauna törölköző, és a köntös, még hasznosabbak, mert nem csak emelik a vendég kényelmét, de mozgó reklámként is tökéletesen megállják a helyüket. Gondoljunk csak arra, ha a vendég a szomszédos fürdőbe is magával viheti ezeket a textileket, milyen sok embert elér a szálloda reklámja. 

Az erős márka fenntartásához elengedhetetlen a vendégek visszajelzéseinek figyelembevétele és az innováció. A vendégek visszajelzései segítenek azonosítani a szálloda erősségeit és gyengeségeit, és lehetőséget adnak a fejlesztésre. Ha szállodai márkaépítésről van szó, a munka soha nem áll meg, nem szabad megelégedetten hátradőlni, hiszen mindig törekedni kell az újításokra és a visszajelzések alapján a fejlődésre. 

Fontos, hogy a szálloda folyamatosan törekedjen az újításokra, legyen szó új szolgáltatásokról, technológiai fejlesztésekről vagy dizájnmegoldásokról. Az innováció segít a szállodának lépést tartani a piaci trendekkel és a versenytársakkal.

 

Vissza
Vásárlói fiók
  • Belépés
  • Regisztráció
  • Profilom
  • Kosár
  • Kedvenceim
Információk
  • Általános szerződési feltételek
  • Adatkezelési tájékoztató
  • Fizetés
  • Szállítás
  • Elérhetőségek
Matracok

Matrac 90x200 cm
Matrac 100x200 cm
Matrac 140x200 cm
Matrac 160x200 cm
Matrac 180x200 cm
Matrac 200x200 cm

Feliratkozás
Árukereső.hu Árukereső.hu
olcsobbat.hu
simplepay_hu_v2
  • Újdonságok
  • AKCIÓS TERMÉKEK
  • Matracok
  • Ágyak
  • Fedőmatracok
  • Szállodai Textilek
  • Ágyneműhuzat Garnitúrák
  • Paplan Garnitúrák
  • Törölközők
  • Lepedők
  • Paplanok
  • Párnák
  • Matracvédők
  • Fürdőköntösök
  • Naturtex termékek
  • Párnahuzatok
  • Konyharuhák
  • Gyerek és Baby Termékek
  • Plédek
  • Kádkilépők
  • Szálláshely Minősítés - TERMÉKEK
  • Paplanhuzatok
  • Ágytakarók
  • Infiniza Magazin
  • Katalógus
  • Képes vásárlói tájékoztató
  • Nagykereskedelmi értékesítés
  • Szállodai textilek katalógusa
  • Horeca szék katalógus
Belépés
Regisztráció
Adatkezelési beállítások
Weboldalunk az alapvető működéshez szükséges cookie-kat használ. Szélesebb körű funkcionalitáshoz (marketing, statisztika, személyre szabás) egyéb cookie-kat engedélyezhet. Részletesebb információkat az Adatkezelési tájékoztatóban talál.
A működéshez szükséges cookie-k döntő fontosságúak a weboldal alapvető funkciói szempontjából, és a weboldal ezek nélkül nem fog megfelelően működni. Ezek a sütik nem tárolnak személyazonosításra alkalmas adatokat.
A marketing cookie-kat a látogatók weboldal-tevékenységének nyomon követésére használjuk. A cél az, hogy releváns hirdetéseket tegyünk közzé az egyéni felhasználók számára (pl. Google Ads, Facebook Ads), valamint aktivitásra buzdítsuk őket, ez pedig még értékesebbé teszi weboldalunkat.
Az adatok névtelen formában való gyűjtésén és jelentésén keresztül a statisztikai cookie-k segítenek a weboldal tulajdonosának abban, hogy megértse, hogyan lépnek interakcióba a látogatók a weboldallal.
A személyre szabáshoz használt cookie-k segítségével olyan információkat tudunk megjegyezni, amelyek megváltoztatják a weboldal magatartását, illetve kinézetét.