Infiniza Lakástextil és Matrac Webáruház

Ügyfélszolgálatunk textil : +36 (70) 360-04-18  

Matrac és Nagykereskedelem Ügyfélszolgálat: +36 (70) 415-04-68

Matrac Ügyfélszolgálat : HÉTVÉGÉN IS!

TERMÉK KATEGÓRIÁK
Infiniza Lakástextil és Matrac Webáruház

Ügyfélszolgálatunk textil : +36 (70) 360-04-18  

Matrac és Nagykereskedelem Ügyfélszolgálat: +36 (70) 415-04-68

Matrac Ügyfélszolgálat : HÉTVÉGÉN IS!

  • TERMÉK KATEGÓRIÁK
    • Újdonságok
    • AKCIÓS TERMÉKEK
    • Matracok
    • Ágyak
    • Fedőmatracok
    • Szállodai Textilek
    • Ágyneműhuzat Garnitúrák
    • Paplan Garnitúrák
    • Törölközők
    • Lepedők
    • Paplanok
    • Párnák
    • Matracvédők
    • Fürdőköntösök
    • Naturtex termékek
    • Párnahuzatok
    • Konyharuhák
    • Gyerek és Baby Termékek
    • Plédek
    • Kádkilépők
    • Szálláshely Minősítés - TERMÉKEK
    • Paplanhuzatok
    • Ágytakarók
  • Infiniza Magazin
  • Katalógus
  • Képes vásárlói tájékoztató
  • Nagykereskedelmi értékesítés
  • Szállodai textilek katalógusa
  • Horeca szék katalógus
  1. Infiniza Magazin
  1. Infiniza Magazin
Vissza

Arany középút a szállodai kényelem és a költségvetés között

A szállodaiparban az egyik legnagyobb kihívás, hogy a vendégek számára biztosított maximális kényelem és a költséghatékonyság között megfelelő egyensúlyt találjunk. A vendégek elvárásai egyre nagyobbak, főleg egy luxus szállodába felé vannak olyan alapvető igényeik, melyekből nem engednek. De hol az arany középút, mikor a vendégek is megkapják a megérdemelt kényelmet, és a szálloda is kordában tudja tartani a fenntartási költségeket?

2024.09.22 12:12

Manapság az emberek már egyre tudatosabbak, nagyon jól tudják, mit várnak el egy szolgáltatástól. Megfigyelhető ez a vendéglátásban is, a kifizetett összegért minőséget, luxus érzést várnak el. Jogos igényük ez, melyet a minőségre törekvő, a vendégek élményét előtérbe helyező szállodai vezetőség maximálisan próbál kielégíteni. Egy kényelmes, jól felszerelt szoba nem luxus, hanem elvárás. Ugyanakkor minden ilyen szolgáltatás extra költségeket jelent a szállodának.

Nézzük például a szállodai textíliák esetét, úgy mint ágynemű, törölköző, köntös, plédek, kádkilépő stb. A pihentető alvás egy szálloda esetén alapvető, talán az egyik legfontosabb tényező, mely kell a pozitív vendégélményhez. Az emberek azért mennek nyaralni, hogy kilépjenek a mindennapokból, kipihenjék magukat, és újult erővel térjenek vissza a hétköznapi tevékenységeikhez. Éppen ezért nem érdemes a minőségi matracon, párnán, paplanon és ágyneműn spórolni. Ugyan ez egy összegben megterhelő összeg lehet a szállodának, hosszútávon kifizetődő a minőséget választani, hiszen azok sokkal több ideig tudják kiszolgálni a vendégek igényeit. Egy minőségi ágynemű például sokkal jobban bírja az állandó igénybevételt és a gyakori mosást, így évekig gyönyörű dísze lesz a szobának, míg egy olcsóbb változat hamar elérik, elszakad. A gyakori csere összeadva sokkal több költséggel jár, mint az egyszeri minőségi befektetés. 

Tehát az egyik lehetőség arra, hogy a szálloda pénzt takarítson meg úgy, hogy az a szolgáltatásának a rovására menne, hogy minőségi anyagokat választ. Másik ilyen lehetőség, ha addig, míg össze nem gyűlik a szálloda keretösszege a minőségi cserére, olyan termékeket szerzünk be, melyek átmenetet tudnak képezni. Ilyen például, hogy ha még nincs arra pénz, hogy minden szobában lecseréljük a matracokat, be tudunk szerezni fedőmatracokat, amikkel pénztárcakímélő módon tudjuk biztosítani a kényelmet. Nagyon jó megoldás, ha matracvédőket szerzöünk be, így az esetleges balesetek miatt nem kell idő előtt lecserélni a drága matracokat. 

A szálloda más szolgáltatásaiban is tudunk pénzt megtakarítani. Kialakíthatunk például mozgásérzékelős lámpákat, melyek így sokkal kevesebb energiát fogyasztanak. Víztakarékossá tehetjük a csapokat, zuhanyfejeket. Megegyezhetünk a helyi drogériával, hogy kedvezményes áron szállítja be nekünk a fürdőszobai kozmetikumokat. 

A szállodaiparban a költséghatékonyság és a vendégélmény közötti egyensúly megtalálása sosem egyszerű feladat. A határ meghúzása attól függ, hogy milyen típusú vendégkört célzunk meg, és milyen elvárásaik vannak. Egy üzleti szálloda, ahol a vendégek többsége csak rövid ideig tartózkodik, más típusú befektetést igényel, mint egy luxus wellness hotel, ahol a vendégek kifejezetten a kényelemért és kikapcsolódásért jönnek.



Vissza
Vásárlói fiók
  • Belépés
  • Regisztráció
  • Profilom
  • Kosár
  • Kedvenceim
Információk
  • Általános szerződési feltételek
  • Adatkezelési tájékoztató
  • Fizetés
  • Szállítás
  • Elérhetőségek
Matracok

Matrac 90x200 cm
Matrac 100x200 cm
Matrac 140x200 cm
Matrac 160x200 cm
Matrac 180x200 cm
Matrac 200x200 cm

Feliratkozás
Árukereső.hu Árukereső.hu
olcsobbat.hu
simplepay_hu_v2
  • Újdonságok
  • AKCIÓS TERMÉKEK
  • Matracok
  • Ágyak
  • Fedőmatracok
  • Szállodai Textilek
  • Ágyneműhuzat Garnitúrák
  • Paplan Garnitúrák
  • Törölközők
  • Lepedők
  • Paplanok
  • Párnák
  • Matracvédők
  • Fürdőköntösök
  • Naturtex termékek
  • Párnahuzatok
  • Konyharuhák
  • Gyerek és Baby Termékek
  • Plédek
  • Kádkilépők
  • Szálláshely Minősítés - TERMÉKEK
  • Paplanhuzatok
  • Ágytakarók
  • Infiniza Magazin
  • Katalógus
  • Képes vásárlói tájékoztató
  • Nagykereskedelmi értékesítés
  • Szállodai textilek katalógusa
  • Horeca szék katalógus
Belépés
Regisztráció
Adatkezelési beállítások
Weboldalunk az alapvető működéshez szükséges cookie-kat használ. Szélesebb körű funkcionalitáshoz (marketing, statisztika, személyre szabás) egyéb cookie-kat engedélyezhet. Részletesebb információkat az Adatkezelési tájékoztatóban talál.
A működéshez szükséges cookie-k döntő fontosságúak a weboldal alapvető funkciói szempontjából, és a weboldal ezek nélkül nem fog megfelelően működni. Ezek a sütik nem tárolnak személyazonosításra alkalmas adatokat.
A marketing cookie-kat a látogatók weboldal-tevékenységének nyomon követésére használjuk. A cél az, hogy releváns hirdetéseket tegyünk közzé az egyéni felhasználók számára (pl. Google Ads, Facebook Ads), valamint aktivitásra buzdítsuk őket, ez pedig még értékesebbé teszi weboldalunkat.
Az adatok névtelen formában való gyűjtésén és jelentésén keresztül a statisztikai cookie-k segítenek a weboldal tulajdonosának abban, hogy megértse, hogyan lépnek interakcióba a látogatók a weboldallal.
A személyre szabáshoz használt cookie-k segítségével olyan információkat tudunk megjegyezni, amelyek megváltoztatják a weboldal magatartását, illetve kinézetét.