Infiniza Lakástextil és Matrac Webáruház

Ügyfélszolgálatunk textil : +36 (70) 360-04-18  

Matrac és Nagykereskedelem Ügyfélszolgálat: +36 (70) 415-04-68

Matrac Ügyfélszolgálat : HÉTVÉGÉN IS!

TERMÉK KATEGÓRIÁK
Infiniza Lakástextil és Matrac Webáruház

Ügyfélszolgálatunk textil : +36 (70) 360-04-18  

Matrac és Nagykereskedelem Ügyfélszolgálat: +36 (70) 415-04-68

Matrac Ügyfélszolgálat : HÉTVÉGÉN IS!

  • TERMÉK KATEGÓRIÁK
    • Újdonságok
    • AKCIÓS TERMÉKEK
    • Matracok
    • Ágyak
    • Fedőmatracok
    • Szállodai Textilek
    • Ágyneműhuzat Garnitúrák
    • Paplan Garnitúrák
    • Törölközők
    • Lepedők
    • Paplanok
    • Párnák
    • Matracvédők
    • Fürdőköntösök
    • Naturtex termékek
    • Párnahuzatok
    • Konyharuhák
    • Gyerek és Baby Termékek
    • Plédek
    • Kádkilépők
    • Szálláshely Minősítés - TERMÉKEK
    • Paplanhuzatok
    • Ágytakarók
  • Infiniza Magazin
  • Katalógus
  • Képes vásárlói tájékoztató
  • Nagykereskedelmi értékesítés
  • Szállodai textilek katalógusa
  • Horeca szék katalógus
  1. Infiniza Magazin
  1. Infiniza Magazin
Vissza

Szállodai minősítés - milyen pléd, paplan és párna kell?

A szállodai csillagok száma a hoteleknek és a vendégeknek egyaránt mérvadó. A csillagok száma mutatja meg, milyen minőségű szolgáltatásokat nyújt a szálloda, milyen luxus környezetbe várja a vendégeket, milyen a szobák a wellness részleg és az étterem felszereltsége. Minél több csillaggal rendelkezik egy hotel, annál nagyobb minőséget és luxust képvisel, és annál nagyobb elvásárokkal érkeznek a vendégek, amiért cserébe az árai is ehhez mérten lehetnek egyre magasabbak. A Hotelstars minősítésnél minden apróság fontos, így érdemes jó előre felkészülni, és átvenni pontról pontra a követelményeket, valamint azt, miért jár plusz pont. A minősítés során nem csak a szolgáltatásokra és a munkatársak felkészültségére kell figyelmet fordítani, hiszen ugyanolyan fontos a felszereltség is. Így például külön kitételek szólnak arról, milyen takaró és párna szükséges a szobákba. 

 

2024.11.02 08:33

Pléd, paplan

A szállásadókra szigorú előírásként szerepel, hogy csillagok számától függetlenül mindegyiknek korszerű, jó állapotban lévő paplanokat és plédeket kell szolgáltatniuk. Az alap követelmény, hogy a takarók állapotát folyamatosan ellenőrizzék, és ha sérült vagy kitisztíthatatlan szennyeződés került rájuk, akkor mindenképpen selejtezzék le. A három, vagy annál több csillaggal rendelkező szállásadóknak plusz takaróval is készülniük kell, amit a vendég kérésére kötelességük szolgáltatni. Egy elegáns plusz pléd bekészítése a szobába nem csak hihetetlen figyelmesség a szálloda részéről, de hozzájárul a szoba otthonos légköréhez is. Érdemes az étterem kerthelységének székeire is teríteni takarót, hogy a vendégek magukra tudják teríteni, ha a jókedélyű kinti borozgatás közben lehül az esti levegő. 

Párna

Szintén szigorú kitétel, hogy csak jó állapotú és korszerű párnát adhat vendégeinek a szállásadó, és ez már az egy csillagos hotelekre is érvényes. Ezen kívül szintén az összes szállásra vonatkozó szabály, hogy a párnák tisztítását évente el kell végezni, és erről igazolást is fel kell mutatniuk a minősítési ellenőrzés során. Éppen ezért érdemes minőségi párnákat választani, melyek bírják a magas hőfokon történő mosást, és a gyakori mosás ellenére is hosszú évekig megtartják formájukat és minőségüket. Amennyiben olyan párnát választ a szálloda, amelyet nem lehet tisztítani, akkor maximum egy éves párnát adhat oda a vendégnek. Ez természetesen nem túl költséghatékony megoldás, hiszen az évenkénti párnacsere hatalmas többlet kiadással járna. Ezen kívül plusz pont jár annak a szállodának, mely a párnáira higiénikus, úgynevezett encasing huzatot is tud adni. Az, hogy egy vendégnek mennyi párnát kell biztosítani, szintén szigorúan szabályozva van. Csak akkor rendelkezhet egy szálloda 3-5 csillaggal, ha igény esetén tartalék párnát tud adni a vendégnek, és az is kitétel, hogy erre díszpárna nem megfelelő megoldás. A legtöbb, vagyis 5 csillaggal rendelkező hoteleknek minden vendég részére két párnát kell bekészíteniük a szobába. A 4 és az 5 csillagos szállodáknak továbbá párnaválasztékot is fel kell ajánlaniuk a vendégeiknek, tehát különböző típusú és töltetű párnákat kell kínálniuk. 

Amennyiben a szálloda plusz pontot szeretne kapni arra, hogy kérésre antiallergén fekhelyet és ágyneműt tud biztosítani, akkor ennek a kitételnek a paplanra és a párnára is igaznak kell lennie.

 

Vissza
Vásárlói fiók
  • Belépés
  • Regisztráció
  • Profilom
  • Kosár
  • Kedvenceim
Információk
  • Általános szerződési feltételek
  • Adatkezelési tájékoztató
  • Fizetés
  • Szállítás
  • Elérhetőségek
Matracok

Matrac 90x200 cm
Matrac 100x200 cm
Matrac 140x200 cm
Matrac 160x200 cm
Matrac 180x200 cm
Matrac 200x200 cm

Feliratkozás
Árukereső.hu Árukereső.hu
olcsobbat.hu
simplepay_hu_v2
  • Újdonságok
  • AKCIÓS TERMÉKEK
  • Matracok
  • Ágyak
  • Fedőmatracok
  • Szállodai Textilek
  • Ágyneműhuzat Garnitúrák
  • Paplan Garnitúrák
  • Törölközők
  • Lepedők
  • Paplanok
  • Párnák
  • Matracvédők
  • Fürdőköntösök
  • Naturtex termékek
  • Párnahuzatok
  • Konyharuhák
  • Gyerek és Baby Termékek
  • Plédek
  • Kádkilépők
  • Szálláshely Minősítés - TERMÉKEK
  • Paplanhuzatok
  • Ágytakarók
  • Infiniza Magazin
  • Katalógus
  • Képes vásárlói tájékoztató
  • Nagykereskedelmi értékesítés
  • Szállodai textilek katalógusa
  • Horeca szék katalógus
Belépés
Regisztráció
Adatkezelési beállítások
Weboldalunk az alapvető működéshez szükséges cookie-kat használ. Szélesebb körű funkcionalitáshoz (marketing, statisztika, személyre szabás) egyéb cookie-kat engedélyezhet. Részletesebb információkat az Adatkezelési tájékoztatóban talál.
A működéshez szükséges cookie-k döntő fontosságúak a weboldal alapvető funkciói szempontjából, és a weboldal ezek nélkül nem fog megfelelően működni. Ezek a sütik nem tárolnak személyazonosításra alkalmas adatokat.
A marketing cookie-kat a látogatók weboldal-tevékenységének nyomon követésére használjuk. A cél az, hogy releváns hirdetéseket tegyünk közzé az egyéni felhasználók számára (pl. Google Ads, Facebook Ads), valamint aktivitásra buzdítsuk őket, ez pedig még értékesebbé teszi weboldalunkat.
Az adatok névtelen formában való gyűjtésén és jelentésén keresztül a statisztikai cookie-k segítenek a weboldal tulajdonosának abban, hogy megértse, hogyan lépnek interakcióba a látogatók a weboldallal.
A személyre szabáshoz használt cookie-k segítségével olyan információkat tudunk megjegyezni, amelyek megváltoztatják a weboldal magatartását, illetve kinézetét.