Infiniza Lakástextil és Matrac Webáruház

Ügyfélszolgálatunk textil : +36 (70) 360-04-18  

Matrac és Nagykereskedelem Ügyfélszolgálat: +36 (70) 415-04-68

Matrac Ügyfélszolgálat : HÉTVÉGÉN IS!

TERMÉK KATEGÓRIÁK
Infiniza Lakástextil és Matrac Webáruház

Ügyfélszolgálatunk textil : +36 (70) 360-04-18  

Matrac és Nagykereskedelem Ügyfélszolgálat: +36 (70) 415-04-68

Matrac Ügyfélszolgálat : HÉTVÉGÉN IS!

  • TERMÉK KATEGÓRIÁK
    • Újdonságok
    • AKCIÓS TERMÉKEK
    • Matracok
    • Ágyak
    • Fedőmatracok
    • Szállodai Textilek
    • Ágyneműhuzat Garnitúrák
    • Paplan Garnitúrák
    • Törölközők
    • Lepedők
    • Paplanok
    • Párnák
    • Matracvédők
    • Fürdőköntösök
    • Naturtex termékek
    • Párnahuzatok
    • Konyharuhák
    • Gyerek és Baby Termékek
    • Plédek
    • Kádkilépők
    • Szálláshely Minősítés - TERMÉKEK
    • Paplanhuzatok
    • Ágytakarók
  • Infiniza Magazin
  • Katalógus
  • Képes vásárlói tájékoztató
  • Nagykereskedelmi értékesítés
  • Szállodai textilek katalógusa
  • Horeca szék katalógus
  1. Infiniza Magazin
  1. Infiniza Magazin
Vissza

Szállodai etikett vendégeknek

Ugyan az ember azért megy el szállodába, hogy felszabadultan érezze magát és utána kipihenten térjen haza, ez nem jelenti azt, hogy bármit megtehet. Egy szállodában ugyanúgy vannak szabályok és alap etikett elvárások, amiket a vendégnek be kell ahhoz tartania, hogy ne legyen belőle kellemetlenség. Hiszen azt se felejtsük el, hogy rajtunk kívül még számos másik ember szintén a pihenését tölti a szállodában. Nézzük, mikre kell feltétlen odafigyelni ahhoz, hogy mindenki jól érezze magát, és vendégként ne okozzunk problémát a szálloda személyzetének sem!

 

2024.12.23 17:09

Mi elvihető és mi nem?

A szálloda munkatársai számos alkalommal találkoznak olyan esetekkel, mikor a vendégek olyan tárgyakat is magukkal visznek haza, amik a szoba tartozékai. Ez nagyon kellemetlen, hiszen a következő vendégnek ugyanúgy szüksége lesz rá, és a szállodának is nagy kiesés, ha ezeket minden alkalommal pótolnia kell. Alap szabályként jó, ha megjegyezzük, hogy azok a tárgyak és kiegészítők vihetők haza, melyeket személyes használatra készít ki a szálloda. Ilyen például a különböző piperecuccok mint a sampon, balzsam vagy szappan, vagy a vízforraló mellé készített teafilter és kis adagos kávé. Ezeket a személyzet minden vendég előtt újratölti, és azért adják, hogy elhasználják, így nyugodtan elvihetőek. Ilyen még a kikészített márkázott jegyzettömb vagy hűtőmágnes, hiszen ezek ajándékok, hazavihető ajándékok, vagy a kedves vendégváróként kihelyezett csokoládé például. Sajnos sokan úgy gondolják, hogy magukkal vihetik a törölközőket, poharakat, fürdőköpenyeket vagy akár a távirányítóból az elemet, pedig ezek nem elvihető tartozékai a szobának és lopásnak minősül, melyért a kárt a szálloda jogosan felszámolhatja a vendégnek. 

Öltözködés

A szálloda legtöbb helysége megkívánja az alkalomhoz illő öltözködést, tehát a zárt és teljes ruházatot. Ilyen például a recepció, a folyosók, a közösségi terek és természetesen az étterem kiemelten. Sokszor okoz kellemetlen szituációt, ha egy vendég strandruhában szeretne bemenni az étterembe elfogyasztani a reggelit vagy vacsorát. Ez akkor sem elfogadható, ha a szálloda part mellett van vagy rendelkezik wellness részleggel, a fürdőköpeny sem megfelelő viselet. Mindenképpen fel kell öltözni egy lazább, de mégis elegáns, mondjuk utcára való viseletbe, hogy megadjuk a kellő tiszteletet. A fürdőruha tehát csak a wellness részlegen elfogadható viselet, valamint természetesen a medence bárban. All inclusive ellátás esetén a napközbeni nassolnivalót szokás a medencéhez közel felszolgálni, ezt el lehet ott is fogyasztani. 

Szobatakarítás

A szoba takarításának kérdése sokak számára okoz nehézséget. Nagyon különböző igényekkel érkeznek a vendégek, van, aki egyáltalán nem szereti, ha a személyes holmijai közé bemegy egy idegen, mások elvárják, hogy minden nap rendet tegyenek utánuk. Érdemes használni a szálloda által adott kiakasztható jelzést, így elkerülhetjük a félreértéseket és kellemetlenségeket. A törölközőknél általános szabály, hogy akkor cserélik ki, ha ledobjuk a földre, így ne ott tároljuk, ha még többször is használni akarjuk. Mikor készülődünk hazafelé, ne felejtsük el kicsit elrendezni magunk után a szobát. Nem kell nagy dologra gondolni, és eszünkbe ne jusson lehúzni az ágyneműt se. Egyszerűen szépen terítsük az ágyra a használt takarót, helyezzük vissza az elmozdított bútorokat és párnákat, akasszuk fel a törölközőket. 

 

Vissza
Vásárlói fiók
  • Belépés
  • Regisztráció
  • Profilom
  • Kosár
  • Kedvenceim
Információk
  • Általános szerződési feltételek
  • Adatkezelési tájékoztató
  • Fizetés
  • Szállítás
  • Elérhetőségek
Matracok

Matrac 90x200 cm
Matrac 100x200 cm
Matrac 140x200 cm
Matrac 160x200 cm
Matrac 180x200 cm
Matrac 200x200 cm

Feliratkozás
Árukereső.hu Árukereső.hu
olcsobbat.hu
simplepay_hu_v2
  • Újdonságok
  • AKCIÓS TERMÉKEK
  • Matracok
  • Ágyak
  • Fedőmatracok
  • Szállodai Textilek
  • Ágyneműhuzat Garnitúrák
  • Paplan Garnitúrák
  • Törölközők
  • Lepedők
  • Paplanok
  • Párnák
  • Matracvédők
  • Fürdőköntösök
  • Naturtex termékek
  • Párnahuzatok
  • Konyharuhák
  • Gyerek és Baby Termékek
  • Plédek
  • Kádkilépők
  • Szálláshely Minősítés - TERMÉKEK
  • Paplanhuzatok
  • Ágytakarók
  • Infiniza Magazin
  • Katalógus
  • Képes vásárlói tájékoztató
  • Nagykereskedelmi értékesítés
  • Szállodai textilek katalógusa
  • Horeca szék katalógus
Belépés
Regisztráció
Adatkezelési beállítások
Weboldalunk az alapvető működéshez szükséges cookie-kat használ. Szélesebb körű funkcionalitáshoz (marketing, statisztika, személyre szabás) egyéb cookie-kat engedélyezhet. Részletesebb információkat az Adatkezelési tájékoztatóban talál.
A működéshez szükséges cookie-k döntő fontosságúak a weboldal alapvető funkciói szempontjából, és a weboldal ezek nélkül nem fog megfelelően működni. Ezek a sütik nem tárolnak személyazonosításra alkalmas adatokat.
A marketing cookie-kat a látogatók weboldal-tevékenységének nyomon követésére használjuk. A cél az, hogy releváns hirdetéseket tegyünk közzé az egyéni felhasználók számára (pl. Google Ads, Facebook Ads), valamint aktivitásra buzdítsuk őket, ez pedig még értékesebbé teszi weboldalunkat.
Az adatok névtelen formában való gyűjtésén és jelentésén keresztül a statisztikai cookie-k segítenek a weboldal tulajdonosának abban, hogy megértse, hogyan lépnek interakcióba a látogatók a weboldallal.
A személyre szabáshoz használt cookie-k segítségével olyan információkat tudunk megjegyezni, amelyek megváltoztatják a weboldal magatartását, illetve kinézetét.